15/03/2018

Які квадратні метри сховалися за дверми жителів різних країн світу

Експерти стверджують, що українці більшу перевагу віддають купівлю квартир в багатоповерхових будинках. Споживчим попитом користуються як квадратні метри у висотках “з досвідом”, так і новобудовах. А що ж наші близькі й далекі сусіди? Чим керуються американці або європейці купуючи власну нерухомість?

Японія – країна маленьких, дорогих квартир.
Досліджуючи ринок нерухомості Японії експерти прийшли до висновку, що концентрація жителів на один квадратний метр диктує погоду у сфері купівлі житла. Так густонаселена Японія славиться своїми компактними квартирами, які по квадратурі поступаються навіть нашим “хрущовок”. Дозволити собі купити просторі апартаменти, або того більше – таунхаус можуть лише дуже забезпечені японці.

Просторі квартири і вікна зі ставнями – іспанський ринок нерухомості з колоритом.
Середньостатистичні іспанські сім’ї віддають перевагу просторих квартирах з неординарним інтер’єром і яскравими деталями. Завдяки жаркого клімату іспанці регулярно шукають собі місце, де можна було б знайти трохи прохолоди. Затишній фортецею і в літню спеку, і в зимову негоду для іспанців стають їх квартири. Частіше не у звичних нам висотках, а в точених, строкатих будиночках на кілька поверхів.

Таунхауси для довгого і щасливого життя вибирають британці.
Ідея комфортного життя в приміському будинку бере свій початок саме у Великобританії. Тому не так просто знайти британця, який віддасть перевагу квартирі. Милі, затишні таунхауси давно підкорили серця вибагливих жителів цієї країни. Таунхауси купують як для тихого життя великої родини, так і для концентрації галасливих компаній з молодят. Більш того, дуже часто мешканці Сполученого королівства викуповують квартири в таунхаусах цілими сімейними підрядами. Так по сусідству дружно живуть батьки з дітьми.

Австралійцям не по душі життя в густонаселених кварталах з висоток і хмарочосів.
Експерти одностайні – населення Австралії не уявляє своє життя в квартирі. Всього лише 30% громадян країни живе у висотках, інші окупували приватні будиночки і з максимальним душевним спокоєм господарюють в саду. Хоча сьогодні фахівці констатують, що динаміку споживчого попиту на багатоквартирні будинки все ж показує приріст.

Американці купують повністю укомплектоване житло.
Картина на американському ринку нерухомості зберігається вже протягом довгих років. Саме США займає одне з лідируючих місць за кількістю житлових метрів на одну людину. Забудовники займаються не тільки всім спектром будівельних робіт, але і облаштуванням житла. Покупцеві залишається лише встановити меблі. Звичайно ж, американці віддають перевагу приватним будинкам або невеликим таунхауси. Квартири в цій боротьбі трохи програють. Ховатися за високими парканами не їх доля, тому типове житло американського жителя: двоповерховий будинок із зеленою доглянутою галявиною.